Recenzie De la idee la bani – Napoleon Hill

Ieșind puțin din sfera lecturilor clasice, astăzi vom descoperi o carte care a schimbat viețile a milioane de oameni. Mai exact, ne referim la cartea De la idee la bani, al cărei autor, Napoleon Hill, ne-a oferit o nouă perspectiva asupra procesului de a ne aduce câștiguri în viață. Având o filosofie în 13 pași, autorul pune în joc dezvoltarea noastră personală în materie de succes și prosperitate. Cartea de față ar trebui văzută ca pe o hartă a unei comori. Dar ca orice hartă, toată lumea o poate citi, dar puțini sunt cei care o pot înțelege.

Pentru a reda și mai bine greutatea acestei cărți, putem aminti câteva dintre numele care au atins succesul prin aplicare celor scrise în cartea de față: John D. Rockefeller, William Howard Taft, William Jennings Bryan, dar și multe alte personalități a căror poveste o veți descoperi în cartea de față. Scrisă la insistența lui Andrew Carnegie, cartea s-a bucurat de un succes răsunător, fiind vândută în nu mai puțin de 60 de milioane de exemplare. Astfel, toți acești oameni au descoperit o nouă cale a dezvoltării personale. Calea succesului este astfel luminata de către o carte a cărei lumina ar trebui să acționeze precum o lanternă într-o pădure. O biblie a succesului ce a înglobează aura poveștilor pentru unii dintre cei mai de succes oameni din istorie.

Pe lângă toate aceste povești de viață aplicabile, Napoleon Hill ne mai oferă la finalul cărții o listă de domenii, care cercetate chiar și superficial, ne pot ajuta în afaceri și chiar în viața de zi cu zi. Pentru a vă oferi un exemplu, doua dintre aceste domenii sunt: psihologia și oratoria. Vă invit să descoperiți și celelalte secrete pe care această carte a succesului le pune la dispoziția cititorului. Sau mai bine spune, vă să luați câteva pepite de aur din aceasta mină!

Recenzie Psiho-cibernetica – Maxwell Maltz

mai 21, 2023

De unde să cumperi cărți online - Ghid complet pentru pasionații de lectură