Reducere! Cel mai bogat om din Babilon. Secretele eterne ale succesului

Cel mai bogat om din Babilon. Secretele eterne ale succesului

Milioane de cititori au ajuns sa cunoasca celebrele „parabole babiloniene“ ale lui George S. Clason. Considerate a fi adevarate surse de inspiratie, ce trateaza atatea subiecte dureros de actuale precum planificarea si obtinerea succesului financiar, asigurarea unui venit solid pentru viitor, dar si principii financiare extrem de solide, desi vechi de mii de ani, aceste povestiri fascinante, bogate in sfaturi si informatii extrem de utile, au devenit un model demn de urmat pentru toti autorii lumii moderne ce hotarasc sa scrie despre toate aceste teme.

Pentru cei care au citit Arta Vanzarii de Zig Ziglar, numele lui George S. Clason nu este o necunoscuta, iar cartea de fata vine dupa o indelunga asteptare. Paginile ei va vor purta doar aparent inapoi in timp, tocmai in indepartatul Babilon, leaganul principiilor de baza ale lumii financiare, pretuite si in zilele noastre si puse in practica in intreaga lume.

Folosind un limbaj la fel de simplu, dar si profund, precum cel biblic, acest ghid de intelegere a lumii financiare ne schiteaza o cale sigura spre prosperitate si, implicit, spre fericire. Totodata, ne ajuta sa intelegem problemele financiare cu care ne confruntam, oferindu-ne si o solutie ce ne va calauzi pe durata intregii vieti. Cel mai bogat om din Babilon este o carte pe care trebuie sa o cititi fara intarziere, s-o recomandati prietenilor si s-o daruiti tinerilor care fac primii pasi in lumea afacerilor.

Vezi fragmente din Cel mai bogat om din Babilon. Secretele eterne ale succesului!

lei18.30 lei15.92
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

Esti un manager de… modat

Cu totii conducem ceva sau pe cineva.. propria viata sau cariera, un asistent ori sute de oameni. Felul in care conduci are urmari profunde asupra succesului tau personal.

Mark Stevens accentueaza o idee extraordinara: la un moment dat, modul de a conduce al fiecaruia dintre noi poate fi de… modat. Trebuie sa-l imbunatatesti sau sa-l regandesti, astfel incat sa te poti indeparta de tiparele si obiceiurile gresite a caror victima poti cadea cu usurinta.

Incepe prin a-ti declara un razboi constructiv tie insuti. Analizeaza-te si identifica acele capcane si bariere invizibile care stau in calea succesului tau. Apoi paraseste lumea afacerilor obisnuite, punand in aplicare planul de actiune pe care Mark Stevens il prezinta in aceasta carte:

Declanseaza puterea filosofiei personale: Nu trebuie doar sa misti barca in care se afla afacerea ta, ci sa o si rastorni.
Ironizeaza modul conventional de a gandi: Asa-zisele lucruri inteligente reprezinta adesea doar un mod perimat de a gandi, care mascheaza adevarul.
Uita-te bine in oglinda Vezi un lider Cel mai rau lucru posibil pe care-l poti face este sa imiti succesul. Fii original!
Aplica Principiul C + A + M ca ecuatie universala pentru o dezvoltare continua: Castiga noi clienti si fa-i extraordinar de fericiti.

Esti un manager de modat ofera exemple elocvente de abordari manageriale care au functionat si i-au inspirat pe oameni sa-si puna intrebarile potrivite, ale caror raspunsuri sa-i ajute sa devina lideri adevarati.

lei21.19 lei16.44
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Zig Ziglar - Curs de vanzari

Zig Ziglar – Curs de vanzari

Curs de vanzari – Cum sa vinzi orice oricui. Editia a II- a

Profesionistul de succes din domeniul vanzarilor stie ca fericirea nu inseamna placere, ci victorie, ca, daca faci ceea ce trebuie sa faci atunci cand trebuie, vei fi, in cele din urma, capabil sa faci ceea ce vrei atunci cand doresti sa o faci. Si cel mai important lucru, profesionistul de succes din vanzari stie si intelege crezul vanzarilor: poti avea tot ce iti doresti in viata daca ajuti suficiente persoane sa obtina ceea ce vor! – Zig Ziglar

Zig Ziglar (n. 1926) este unul dintre cei mai apreciati autori de literatura motivationala. S-a nascut intr-o zona rurala din Alabama, iar mai tarziu familia sa s-a mutat in Yazoo City, statul Mississippi. S-a inrolat in Marina americana, iar dupa lasarea la vatra, in 1946, a studiat la University of South Carolina. Curand insa, a abandonat facultatea si a inceput sa vanda vase de aluminiu pentru Wearever Aluminum Company.

In 1968, a devenit vicepresedinte si director de training la Automotive Performance Company, mutandu-se la Dallas, Texas. In 1970, si-a inceput cariera de conferentiar in domeniul motivational. Numele sau este astazi, pentru multa lume, sinonim cu notiunile de incredere, motivare si succes.

De-a lungul a treizeci de ani, a capatat statura unei personalitati de talie mondiala, fiind in prezent presedintele Corporatiei Zig Ziglar, cu sediul in Dallas, o organizatie cu peste saizeci de angajati, al carei scop este acela de a ajuta oamenii sa-si utilizeze cu succes resursele fizice, mentale si spirituale.

Vezi fragmente din Zig Ziglar – Curs de vanzari!

lei27.00 lei18.02
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

Dincolo de succes – cum sa transformi haosul in actiuni constructive Si indoiala in directie clara folosind Piramida Succesului

…Dincolo de succes. Cum sa transformi haosul in actiuni constructive si indoiala in directie clara folosind Piramida Succesului a legendarului antrenor John Wooden’

…cu aproape saizeci de ani in urma am inceput sa dezvolt o structura de progress personal bazata pe succese reale. Piramida Succesului care a rezultat a necesitat paisprezece ani de experimente si schimbari pana in momentul in care am considerat ca reprezinta un model complet si solid pentru construirea caracterului, curajului si compasiunii pentru semeni.

Piramida a devenit pentru mine o adevarata harta, care ilustreaza simplificat procesul mentinerii cursului si conducerii existentei in concordanta cu propriile valori.

Brian Brio releva noi secrete in fiecare caramida ce alcatuieste Piramida invatand din intamplarile prin care au trecut oameni minunati cu care a colaborat de-a lungul timpului, iti vei dezvolta un plan de joc personalizat care te va ajuta sa gasesti implinire in toate aspectele esentiale ale vietii.

lei37.00 lei18.50
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Liderii buni pun intrebari extraordinare

Liderii buni pun intrebari extraordinare

Importanta intrebarilor ca instrument de invatare este recunoscuta inca de pe vremea lui Socrate, marele filosof al Antichitatii, dar si un extraordinar profesor, care credea ca practica disciplinata a intrebarilor ce implica gandirea da posibilitatea discipolului sa examineze ideile in mod logic si sa le determine validitatea. Este si principiul de la care a pornit John Maxwell, care a transpus procesul in sfera leadershipului, propunand astfel o carte care ne va ajuta sa ne evaluam obiectiv pozitia in care ne aflam pentru a ne structura un plan eficient prin care sa ne atingem obiectivele.

Care sunt intrebarile pe care ar trebui sa si le puna un lider? Ce intrebari ar trebui sa pun membrilor echipei? Cum imi pot descoperi obiectivul suprem ca lider? Care este cel mai bun obicei de leadership pe care ar trebui sa il pun zilnic in practica? Cum sa motivez o persoana lipsita de motivatie? Cum sa colaborez cu un lider dificil, care nu are nici un fel de viziune? Iata tot atatea intrebari la care ne raspunde renumitul specialist in leadership, oferindu-ne inca o data un adevarat ghid care sa ne ajute sa ne atingem potentialul maxim.

lei37.57 lei20.66
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Totul despre lideri, atitudine, echipa, relatii

Totul despre lideri, atitudine, echipa, relatii

  • Descatusati-va potentialul de lider! Indiferent cine sunteti, puteti fi lider si o puteti face chiar foarte bine.
  • Atitudinea va poate purta pe aripile succesului sau va poate dobori la pamant, impreuna cu oamenii pe care ii conduceti. Atitudinea pozitiva a unei echipe nu garanteaza obtinerea succesului, dar atitudinea negativa va atrage, fara indoiala, distrugerea acesteia.
  • Nu pierdeti vremea cu lucrurile pe care le puteti realiza singuri! Liderii care au o echipa bine instruita se bucura de un avantaj extraordinar, propulsandu-se astfel spre urmatorul nivel.
  • Talentul de a conduce se bazeaza pe relatiile interumane. Succesul in toate domeniile vietii se naste din succesul relatiilor pe care le avem cu semenii nostri.

Iata afirmatiile cheie care constituie fundamentul teoriilor lui John Maxwell, expuse concis si limpede in aceasta noua carte, ce trece in revista nu numai toate fatetele succesului personal, dar si modul in care putem inrauri dezvoltarea personala si evolutia benefica a celor care ne inconjoara, adevarata misiune pe care o avem de indeplinit.

In viata, si implicit in stiinta conducerii, totul se invata. Iar John C. Maxwell ne ofera, din nou, principii inovatoare, care au trecut deja testul timpului si care ne vor ajuta sa ne infrangem cu usurinta limitele.

Vezi fragmente din Totul despre lideri, atitudine, echipa, relatii!

lei24.08 lei21.75
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

Liderul poti fi tu

Cum sa-ti faci prieteni, sa ii influentezi pe oameni si sa reusesti intr-o lume aflata in permanenta schimbare.

Vremea directorului ascuns in spatele unui birou impunator, a angajatului lipsit de initiativa, care asteapta sa primeasca sarcini de sus, a trecut.

Dale Carnegie a fost un vizionar. El a cautat si a gasit solutia prin care puteti deveni echilibrati intr-o lume nesigura.

E timpul sa comunicam. E timpul sa asezam in centrul preocuparilor noastre relatiile cu oamenii. Sa ne afirmam si sa ne confirmam valoarea, prin initiativele si faptele noastre.

Daca sunteti in impas, dar vreti sa schimbati ceva in viata dumneavoastra, a familiei, a firmei pentru care lucrati, aplicati principiile lui Dale Carnegie. Autorii acestei carti va provoaca sa deveniti dumneavoastra insiva un conducator. Un lider!

lei35.00 lei23.33
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Gandeste si vei fi bogat

Gandeste si vei fi bogat

Gandeste si vei fi bogat. Editie actualizata pentu secolul XXI a celei mai cunoscute carti de literatura motivationala a lumii Think and Grow Rich

Esti stapanul destinului tau, prin puterea pe care o ai de a-ti controla gandurile. – Napoleon Hill

Una dintre cele mai celebre carti despre succes scrise vreodata, Gandeste si vei fi bogat te invata cum sa iti transformi visurile in realitate. Fii asadar pregatit ca, atunci cand vei aplica in mod activ ideile lui Napoleon Hill, sa faci schimbari mari in modul in care privesti viata. Aceste schimbari te vor recompensa, permitandu-ti sa te bucuri de o viata plina de armonie si intelegere, precum si sa intri in randul oamenilor bogati. Afla care sunt tehnicile usor de inteles si de aplicat ce iti vor aduce bogatia.
Cei treisprezece pasi catre bogatie
– Atributele majore ale unui lider adevarat
– Cum poate evita un lider cele zece cauze majore ale esecului
– Cum sa obtii exact postul pe care ti-l doresti
– Cum sa eviti cele treizeci de cauze majore ale esecului
– Cum se dezvolta perseverenta

Vezi fragmente din Gandeste si vei fi bogat!

lei29.90 lei23.92
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica

Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins.

Acest volum contine doua carti de referinta. Publicitate stiintifica – clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului – a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu, Claude Hopkins si-a scris autobiografia, Viata mea in publicitate.

Citind aceste doua capodopere, veti ajunge la concluzia suprinzatoare ca cele mai noi strategii de marketing au fost descoperite si documentate in urma cu mai bine de 70 de ani.

Vezi fragmente din Viata mea in publicitate. Publicitate stiintifica!

lei27.94 lei24.79
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

Bucuria afacerilor

Instrumente, relatari si sugestii practice pentru a-ti schimba afacerea intr-un mod diferit.
“Joy of Business/Bucuria afacerilor nu inseamna sa fii fericit in mod isteric. Ci inseamna a intelege ca alegerile pe care le faci pot sau nu sa functioneze, dar ca tu trebuie sa-ti pastrezi curajul de a merge mai departe si de a te schimba, chiar abandonand, daca este cazul.
Joy of Business este despre crearea unui sistem armonios ce permite ca in fiecare zi sa apara mai mult decat ceea ce pare posibil in realitate.”
Simone Milasas, C.F.M.W

Vezi fragmente din Bucuria afacerilor!

lei38.00 lei28.17
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Scoala de afaceri. Pentru oamenii carora le place sa ii ajute pe altii

Scoala de afaceri. Pentru oamenii carora le place sa ii ajute pe altii

Scoala de afaceri. Pentru oamenii carora le place sa-i ajute pe altii

O carte despre legatura dintre independenta financiara si capacitatea de a crea retele.

Reteta succesului pusa la dispozitia cititorilor e simpla si urmeaza trei pasi: construirea unei afaceri de succes, reinvestirea veniturilor in afacerea respectiva si investirea intr-o alta afacere, preferabil in domeniul imobiliar.
 
Scoala de afaceri ofera o lectie de imbogatire, lucru vazut nu ca scop in sine, ci ca mijloc de atingere a libertatii financiare. Surprinzator, nu educatia intelectuala primeaza pentru atingerea succesului, ci cea emotionala. Nu cei mai inteligenti oameni devin bogati, ci cei mai hotarati, cei care stiu sa aiba vise marete si sunt capabili sa isi creeze si sa urmeze planuri pentru indeplinirea acestora.
Datorita faptului ca nu mi-am castigat averea din intemeierea unei afaceri de marketing in retea, am avantajul de a fi putin mai obiectiv in privinta acestui subiect. Cartea de fata descrie adevaratele valori ale unei afaceri de marketing in retea — valori care depasesc simplul potential al dobandirii de venituri uriase. In sfarsit, am gasit o afacere cu fata umana. – Robert T. Kiyosaki

Vezi fragmente din Scoala de afaceri. Pentru oamenii carora le place sa ii ajute pe altii!

lei35.00 lei28.70
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Tata bogat, tata sarac. Ed.5

Tata bogat, tata sarac. Ed.5

Tata bogat, tata sarac. Educatia financiara in familie. Editia a V-a
Principalul motiv pentru care oamenii se lupta cu dificultatile financiare este acela ca au trecut prin scoala fara sa invete nimic despre bani. Rezultatul este ca invata sa lucreze pentru bani… dar nu invata niciodata sa puna banii sa actioneze pentru ei. – Robert T. Kiyosaki
Imi iubesc copiii si vreau sa fac tot posibilul pentru ca ei sa aiba parte de cea mai buna educatie! Invatamantul traditional, desi este foarte important, nu mai este de ajuns. Trebuie sa intelegem cu totii ce sunt banii si cum lucreaza ei. – Sharon L. Lechter
Carte recomandata de Ligia Pop in cadrul proiectului Libris, “Oameni si carti“.
Tata bogat, tata sarac
• Arunca in aer mitul care spune ca trebuie sa castigi mult ca sa te imbogatesti.
• Combate ideea potrivit careia, daca ai o casa, esti instarit. Le arata parintilor de ce nu se pot baza pe sistemul de invatamant, daca vor sa-si vada copiii invatand cate ceva despre bani.
• Defineste odata pentru totdeauna activele si pasivele.
• Va invata ce si cum sa le spuneti copiilor despre bani, astfel incat sa aiba succes financiar in viitor.
Tata bogat, tata sarac este un punct de plecare pentru toti cei care doresc sa detina controlul asupra propriului lui viitor financiar. – USA Today

Vezi fragmente din Tata bogat, tata sarac. Ed.5!

lei45.00 lei29.07
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Ce este educatia financiara... de fapt

Ce este educatia financiara… de fapt

Ce te-a invatat scoala despre bani?
Aceasta carte este despre ce nu ai invatat la scoala.

DE CE OAMENII CARE PUN BANI DEOPARTE SUNT PERDANTI

Odata ca niciodata, oamenii care puneau bani deoparte erau castigatori.
Odata ca niciodata, oamenii puteau pune bani deoparte si deveneau bogati.
Astazi, cei care pun bani deoparte sunt perdanti.

Sa vedem ce s-a intamplat cu valoarea economiilor:
In 1970, daca puneai deoparte 1 milion de dolari, castigai o dobanda de 15%, adica 150 000 de dolari pe an.
In 2017, daca pui deoparte 1 milion de dolari, castigi o dobanda de 1,5%, adica 15 000 de dolari pe an.
Astazi, nici macar un milionar nu poate trai cu 15 000 de dolari pe an.
S-a terminat cu basmele?

Ce este educatia financiara de fapt este o o carte despre o educatie financiara reala – si nu despre basme precum:
„Mergi la scoala, ia-ti o slujba, munceste din greu, cumpara-ti o casa, plateste-ti datoriile si investeste pe termen lung la bursa de valori.“

Vezi fragmente din Ce este educatia financiara… de fapt!

lei40.00 lei29.09
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

SuperCompetent. Sase pasi spre o eficienta maxima, Laura Stack

Pentru a avea succes si a-ti trai viata la potentialul ei maxim, nu mai este suficient sa fii o persoana competenta ci trebuie sa fii super competenta. Nu te nasti cu abilitatea aceasta, ea poate fi invatata indiferent de calitatile si defectele tale si indiferent de profesie. In cartea SuperCompetent, specialista in productivitate, Laura Stack, identifica comportamentele prin care ne dezvoltam abilitatea de leadership, prin care putem creste eficienta organizatiei si prin care persoanele cu potential se pot propulsa in varful domeniului lor de activitate:

Disponibilitate: abilitatea de a fi stapan pe programul tau si de a-ti proteja timpul tau personal.

Atentie: capacitatea de a te concentra total si de a te axa pe activitatile cele mai importante.

Accesibilitate: modul de a-ti organiza munca astfel incat toate informatiile sa iti fie la indemana.

Responsabilitate: masura in care iti asumi responsabilitatea pentru propriile actiuni si rezultate obtinute.

Atitudine: intensitatea motivatiei, pasiunii si proactivitatii de care dai dovada.

Activitate: valoarea si importanta pe care o acorzi sarcinilor si prioritatilor tale.

lei37.57 lei29.15
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

Leadership rezonant

Dupa ce am scris Primal Leadership impreuna cu bunii mei prieteni si colegi Richard Boyatzis si Annie McKee, am fost invitati sa vorbim pe podiumurile din intreaga lume despre modul in care leadershipul rezonant poate face liderii mult mai eficienti. Intrebarea cu care ne confruntam aproape invariabil este: Cum facem acest lucru? Richard si Annie au raspuns acum la aceasta intrebare cruciala atat cu viziune, cat si cu precizie. Cu aceeasi sensibilitate au reusit sa scrie Leadeship rezonant si ma simt la fel de bine rasplatit pentru aceasta carte ca atunci cand am lucrat impreuna cu ei.

Annie si Richard unesc in aceasta carte lectiile pe care le-au invatat pe liniile de front ale intreprinderilor si organizatiilor mari si mici din intreaga lume de la scolile din Africa de Sud la consiliile de administratie ale centrelor globale de comert (…) Leadershipul de calitate necesita o alchimie sociala identica. Asa cum arata Richard si Annie, cei mai buni lideri nu sunt doar ei insisi extrem de motivati, ci si foarte capabili sa transmita cumva acea pozitivitate, declansand si mobilizand atitudini pozitive celor din jurul lor. Adevaratii lideri stiu ca, la randul lor, sunt si ei condusi leadershipul functioneaza ca o strada cu doua sensuri.

Orice lider trebuie sa asculte si sa se puna de acord cu ceilalti atunci cand trebuie sa ridice semnale, astfel ca toti cei implicati sa tina pasul pe tot parcursul drumului. Cei mai buni lideri stiu ca suntem cu totii implicati in asta. Aici apare un paradox al leadershipului: pentru lideri, prima sarcina in management nu are de-a face cu conducerea altora. Primul pas consta in provocarea de a ne cunoaste si de a ne conduce pe noi insine. Acest lucru include si conectarea cu valorile profunde care ne ghideaza si care dau sens actiunilor noastre. Acest autoangajament cere, de asemenea, alinierea emotiile noastre cu obiectivele pe care le avem, atat pentru a ne motiva, cat si pentru a ne pastra calmul si concentrarea. Cand actionam in conformitate cu aceste barometre interioare, ne simtim bine cu ceea ce facem. Si atunci cand energia si entuziasmul nostru sunt spontane, acestea ne confirma ca ne indreptam pe drumul cel bun. Daniel Goleman

lei34.99 lei29.16
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Inteligenta emotionala in Leadership

Inteligenta emotionala in Leadership

Cum ar arata viata noastra, daca institutiile in care lucram ar fi con-duse de lideri care ne inspira? Cum ar fi scolile in care invata copiii nostri, daca profesorii ar pune accent pe dezvoltarea inteligentei emotionale? Si ce s-ar intampla, daca ne-am folosi cu inteligenta emotiile in familie si in comunitate?

In paginile cartii de fata se regasesc experientele multor lideri cu o inteligenta emotionala deosebita. Din cercetarea acestor cazuri, au iesit la iveala raspunsuri la intrebari vitale privind conducerea bazata pe inte-ligenta emotionala. De exemplu, ce resurse le sunt necesare liderilor, pentru a fi eficienti? De unde isi trage forta launtrica un lider? Cum ii inspira pe cei din jur? Cum creeaza un climat favorabil inventivitatii, performantei si relatiilor interumane? Iar raspunsurile sunt esentiale, pentru ca dimensiunea emotionala a activitatii de conducere – uneori invizibila, alteori ignorata – determina cat de bine vor functiona toate celelalte aspecte organizationale. Altfel spus, actiunile liderilor si starile lor de spirit au un impact covarsitor asupra celor pe care ii indruma.

Conducerea bazata pe inteligenta emotionala inspira si stimuleaza pasiunea si entuziasmul; de asemenea, sustine motivatia si devotamentul. Cei care si-au dezvoltat abilitatile emotionale au inceput sa se cunoasca mai bine, sa manifeste mai multa empatie, sa dea dovada de mai multa stapanire de sine si sa beneficieze de relatii interumane mai armonioase. In final se dovedeste ca maniera in care relationam cu noi insine si cu ceilalti, numita de Daniel Goleman „inteligenta emotionala“, garanteaza reusita in viata intr-o masura mai mare decat acumularea de titluri si diplome.

Vezi fragmente din Inteligenta emotionala in Leadership!

lei55.00 lei33.00
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

Cele 13 reguli esentiale in vanzari

Pentru a obtine performante deosebite si a da stralucire vietii.

Aceasta carte este scrisa de un adevarat luptator care a pornit cu mult de sub zero si nu de un spectator al vanzarilor, cu un titlu pompos si cu un CV doldora de diplome si certificate de la cursurile de absolvire.

Joe Girard a dovedit tuturor ce poate ajungand sa fie recunoscut de Guinness book of World Records ca fiind „The World’s Greatest Salesman“. Recordurile sale nu au fost doborate nici in ziua de astazi.

  • Cel mai mare numar mediu de autovehicule vandute en detail intr-o singura zi – 6;
  • Cele mai multe vanzari en detail intr-o zi – 18;
  • Cele mai multe vanzari en detail intr-o luna – 174;
  • Cele mai multe vanzari en detail intr-un an – 1425;
  • Cel mai bun om de vanzari en detail – 12 ani consecutivi;
  • Cele mai multe autovehicule vandute en detail intr-o perioada de 15 ani – 3001.

In prezent continua sa se depaseasca pe sine si sa impresioneze prin performantele pe care le obtine in domeniul scrisului si oratoriei motivationale.

Ca autor a primit nenumarate premii si distinctii internationale, cartile lui (bestsellere New York Times, USA Today, Wall Street Journal) fiind vandute in milioane de exemplare. Ca orator este recunoscut ca fiind unul dintre cei mai electrizanti speakeri  din lume, cu un portofoliu de invidiat. Cartile si discursurile sale ating suflete si impulsioneaza schimbari peste tot in lume.

„Viata nu inseamna sa astepti ca furtuna sa treaca; ea inseamna sa inveti sa dansezi in“, spune Joe Girard.

Scopul cartii de fata este sa pregateasca terenul de care ai nevoie pentru a te ajuta sa-ti realizezi cele mai ambitioase obiecive si asteptari in viata. Fie ca activezi ca angajat in cadrul unei companii private sau in sectorul de stat, fie ca esti practicant al unei profesii liberale, desfasori o activitate independenta sau ai propria afacere (chiar daca iti dai seama, chiar daca nu) te ocupi direct sau indirect de vanzari. Poti vinde produse sau servicii in locul unde-ti desfasori activitatea, dar poti vinde si puterea ta de munca, poti vinde idei sau experiente, iti poti vinde credibilitatea sau… masina, sa zicem, pentru o alta noua. Totul se invarte in jurul vanzarii, iar aceste 13 reguli esentiale in vanzari iti vor indrepta cu siguranta pasii spre a obtine performante deosebite si a da stralucire vietii.

lei39.90 lei34.40
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Arta negocierii. Tehnicile negociatorului sef FBI

Arta negocierii. Tehnicile negociatorului sef FBI

“Aceasta carte m-a naucit.” – Adam Grant, autorul bestsellerului Originals

Viata e un sir de negocieri: fie incerci sa primesti o marire de salariu, sa cumperi o masina sau o casa, renegociezi o chirie sau ai o discutie cu partenerul de viata, aceasta carte iti ofera un avantaj competitiv in orice situatie.

Arta negocierii prezinta detaliat strategiile de negociere care l-au ajutat pe Chris Voss, negociatorul sef FBI, sa salveze vieti in situatii extreme. De la confruntari intre cele mai temute clanuri din Haiti, pana la jafuri armate petrecute in inima NY toate incheiate cu succes datorita tehnicilor aplicate de acesta. Negociatorul de talie mondiala Voss, iti arata cum sa aplici aceste metode in viata de zi cu zi, la locul de munca, in relatia cu partenerul si in orice alt domeniu important pentru tine.

“O lectura captivanta, plina de sfaturi aplicabile imediat, si nu numai pentru negocierile cu mize mari, ci si pentru optima gestionare a conflictelor din viata de zi cu zi, la serviciu si acasa.” – Business Insider

“Fostul negociator FBI in luarea de ostatici Chris Voss are putini egali cand in joc sunt negocierile cu mize mari. Tehnicile lui functioneaza impecabil, atat in domeniul afacerilor, cat si in viata personala.” – Joe Navarro, agent special FBI autor al bestsellerului international What Every Body Is Saying

“O carte eminamente practica. In aceste pagini vei gasi exact tehnicile de care ai nevoie ca sa inchei orice afacere doresti.” – Daniel H. Pink, autorul bestsellerelor To Sell Is Human si Drive

Vezi fragmente din Arta negocierii. Tehnicile negociatorului sef FBI!

lei36.90 lei35.44
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Cadranul banilor. Ghidul unui tata bogat pentru libertate financiara

Cadranul banilor. Ghidul unui tata bogat pentru libertate financiara – Editia a III-a

Cadranul banilor. Ghidul unui tata bogat pentru libertate financiara – Editia a III-a

Ati observat ca multi dintre cei mai sclipitori absolventi ai universitatilor isi doresc sa lucreze pentru cei care nu si-au terminat studiile… oameni precum Bill Gates, Richard Branson, Michael Dell si Ted Turner? Acesti oameni fara studii superioare sunt astazi ultra-bogatii lumii.

Aceasta carte vorbeste despre alegerea unor noi optiuni, noi directii si a unui nou viitor financiar. – Robert T. Kiyosaki

Cadranul Banilor se adreseaza persoanelor pregatite:
sa renunte la siguranta unei slujbe si sa-si caute propriul drum spre libertatea financiara;
sa faca mari schimbari profesionale si financiare in viata;
sa faca trecerea de la Era Industriala la Era Informationala.

Cadranul Banilor furnizeaza o harta cu traseul catre succesul financiar. – Sharon L. Lechter

Cadranul Banilor va dezvaluie de ce unii oameni muncesc mai putin, castiga mai multi bani, platesc taxe mai mici si se simt mult mai in siguranta din punct de vedere financiar decat altii. Totul e sa stii cand si in care cadran sa activezi.

Cadranul Banilor raspunde, printre altele, si la urmatoarele intrebari:
Care este diferenta dintre un angajat si un patron?
De ce unii investitori obtin castiguri uriase cu riscuri putine, in vreme ce altii abia reusesc sa supravietuiasca?
De ce majoritatea angajatilor se muta de la o slujba la alta, in timp ce altii isi dau demisia si se apuca sa-ti cladeasca adevarate imperii de afaceri?
De ce, in Era Industriala, parintii isi indemnau copiii sa devina medici, contabili sau avocati… si de ce, in Era Informationala, aceste profesii se afla sub asalt financiar?

Vezi fragmente din Cadranul banilor. Ghidul unui tata bogat pentru libertate financiara!

lei57.00 lei36.77
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Cel mai vestit vanzator din lume - Og Mandino

Cel mai vestit vanzator din lume – Og Mandino

Prima parte a frumoasei povesti a lui Hafid, cel mai vestit vanzator din lume, a cunoscut un imens succes, fiind vanduta in peste 9 milioane de exemplare. In cativa ani de la aparitie, oricine auzise de ea dorea sa se inspire din povestea vietii lui Hafid si sa cunoasca succesul si implinirea cu ajutorul celor 10 pergamente ce-l initiasera pe cel mai vestit vanzator din lume.

La douazeci de ani de la debut, eroul cartii intrase deja in legenda, iar creatorul acestuia era asaltat de cititorii ce doreau sa afle continuarea povestii. Astfel s-a nascut cea de a doua parte a cartii. Eroul ne lasa mostenire pilda vietii sale si propria-i intelepciune.
Dale Carnegie spunea ca exista patru cai, si numai patru, prin care putem avea contact cu lumea. Suntem evaluati si clasificati in functie de ceea ce facem, cum aratam, ce anume spunem si cum o spunem.
Colectia Carti Cheie a fost conceputa tocmai pentru a va ajuta sa parcurgeti aceste patru cai, dezvaluind secretele de succes ale celor mai avizati autori in materie. Un ghid esential pentru cei care doresc sa isi atinga scopurile propuse si sa aiba o viata fericita si echilibrata.

Vezi fragmente din Cel mai vestit vanzator din lume!

lei57.00 lei36.77
Quick View
Comanda acum!
Reducere! Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi

Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi

Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi

In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale. Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.  Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal. In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor. Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora. Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna. Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala.

Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele. E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor. E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate. E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung. Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing.
OAMENII CA NOI FAC LUCRURI CA ACESTEA
Asta e sansa pe care o asteptai. Ocazia sa prezinti ceea ce adori sa faci, in fata unor oameni care abia asteapta sa se implice, sa plateasca si vorbeasca despre asta. Cred ca singurul mod in care poti face o diferenta este sa-i vezi si sa-i intelegi cu adevarat pe oamenii pe care vrei sa-i influentezi. Aceasta carte va schimba intrebarile pe care le pui, lucrurile pe care le observi si, mai presus decat orice, munca pe care esti capabil sa o faci. Te va ajuta sa faci lucrurile mai bine facand lucruri mai bune. Munca ta conteaza. Fa galagie. – Seth
Marketingul este omniprezent in peisajul vietii moderne. Tocmai de aceea mintile creative cauta in permanenta sa faca lucrurile altfel. Lectura acestei carti le ajuta sa-si creioneze mult mai clar schimbarea pe care o cauta, pentru ca in final sa aduca valoare in lume. – Argumentul Unicredit
Intr-o zi, in multimea de mailuri care se revarsa din inbox, observ un mesaj de la Seth Godin. Dau click si aflu ca scrie o noua carte si ca are nevoie de ajutorul cititorilor. A durat fix o milisecunda sa iau decizia de a participa la survey si de a „contribui” la scrierea acestei carti. Asta inseamna marketing este cel mai bun titlu pe care l-a putut alege, pentru ca astazi marketingul adevarat are total alte componente, pe care va invit sa le descoperiti. – Avi Cicirean, Brand Emotion | Brand Minds | Digitalium

Vezi fragmente din Asta inseamna marketing. Nu poti fi vazut pana nu inveti sa vezi!

lei45.00 lei42.75
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

Piesa cu piesa. Cum a rescris LEGO regulile inovatiei si cum a cucerit industria globala a jucariilor

O lectura fascinanta. Povestea companiei LEGO, care a fost la un pas de faliment pentru ca ulterior sa se transforme intr-una dintre cele mai inovative organizatii de pe piata, reprezinta o sursa de inspiratie si o lectie pentru noi toti. – Chris Anderson, autorul cartii Coada lunga

Desi exista multe lucruri ce pot fi luate drept exemplu din renasterea LEGO, sunt de asemenea si multe de evitat. Am intalnit multi directori executivi care au vrut sa reproduca succesul companiei LEGO, insa nu au luat in considerare trauma ce a determinat redresarea. Sfatul nostru catre ei este mereu acelasi: nu astepta ca o criza sa provoace dorinta de schimbare profunda si sistemica. Desi alunecarea catre faliment, asa cum s-a intamplat cu LEGO in anul 2003, iti ascute mintea, ea nu este nici necesara si nici de dorit. Inovatia permanenta trebuie sa fie un produs al capacitatii unei organizatii de a invata si de a se adapta conditiilor de pe piata. – David C. Robertson

Una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2013. – Fortune

Orice manager responsabil poate invata cate ceva din lectiile inovatiei predate de LEGO. – Forbes

Vezi fragmente din Piesa cu piesa. Cum a rescris LEGO regulile inovatiei si cum a cucerit industria globala a jucariilor!

lei47.20 lei43.27
Quick View
Cumpara cartea!
Reducere!

Cei care schimba jocul

Cei care schimba jocul este, dupa stiinta noastra, prima carte care vorbeste despre mecanismele si procesele de decizie ale primei generatii de antreprenori romani de dupa desertificarea comunista. Veti citi in aceasta carte – in ordinea varstelor de pe tricou – despre Dragos Petrescu (City Grill, Caru cu Bere); Mihai Marcu (MedLife); Vasile Armenean (Betty Ice); Dragos si Adrian Paval (Dedeman); Adrian Mihai, Felix Patrascanu si Neculai Mihai (Fan Courier); Dan Sucu (Mobexpert); Florin si Mariuca Talpes (Bitdefender si Softwin). Pe cei numiti mai sus i-am ales nu pentru ca ar fi perfecti – poate ca cei cu care lucreaza, prietenii sau familiile ii considera uneori nedrepti, fixisti, intoleranti, autoritari, insuportabili, pisalogi, narcisisti, nerezonabili, suciti, neatenti. I-am ales pentru ca, pornind de la aceeasi linie de start ca intreaga lor generatie, ei au reusit acolo unde altii au esuat. Si pentru ca acum, dupa 25 de ani de business, sunt gata sa impartaseasca oricui din lectiile pe care le-au invatat.

Povestile din aceasta carte sunt despre cativa oameni care, la un moment dat al vietii lor, au pornit pe propriul drum. Unii au stiut exact ce vor, in vreme ce altii s-au vazut zvarliti de vreo furtuna pe-un tarm oarecare si, in lipsa de optiuni rezonabile, au hotarat sa-si construiasca pana una-alta un adapost. Niciunul dintre cei despre care veti citi nu a avut, la inceput de poveste, cine-stie-ce capital de pornire. Toti au luat-o de jos si foarte jos – de la venituri care in cel mai bun caz ajungeau de la o luna la alta, de la o pravalie de cativa metri patrati, de la o taraba, de la compania de la noi din sufragerie. Niciunul n-avea habar, cand a pornit, cum se fac afacerile. Au inceput fara mentori care sa-i fereasca de decizii gresite, fara MBA-uri, fara carti de afaceri pe noptiera. Si niciunul n-a stiut exact, cand a pornit constructia propriului joc, cum va arata toata povestea peste 10-15-20 de ani. – Mona Dirtu, Andreea Rosca

Vezi fragmente din Cei care schimba jocul!

lei47.20 lei45.54
Quick View
Comanda acum!
Reducere!

In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului

Aparitia editiei in limba romana a cartii In competitie cu norocul este sustinuta de Raiffeisen Bank.

Christensen a revolutionat lumea afacerilor cu teoria sa despre schimbarea disruptiva – o metoda de a prevedea modul in care pot reactiona competitorii la diferite tipuri de inovare. In cartea de fata, el cerceteaza cealalta latura a problemei: ce anume determina cresterea si cum poate fi generata aceasta.

Christensen si coautorii sai sustin ca orice manager isi poate imbunatati lista de inovatii profitabile, creand produse pe care clientii isi vor dori nu doar sa le angajeze, ci si sa plateasca pentru ele un pret mai mare ca sa le poata aduce in viata lor. Important este sa inteleaga ce anume ii determina pe clienti sa „angajeze” un produs sau un serviciu. Teoria sarcinilor da sperante noi de crestere companiilor nemultumite de faptul ca stradaniile lor raman in voia norocului.

Cartea aceasta descrie atent provocatorul cadru de referinta al autorilor, explicand pe larg si cuprinzator teoria, argumentand motivele pentru care este predictiva si, cel mai important, aratand cum poate fi folosita pentru a imbunatati inovarea in realitatea practica.

Vezi fragmente din In competitie cu norocul. Povestea inovarii si a deciziei clientului!

lei49.00 lei46.47
Quick View
Cumpara cartea!